20.11.2014

10am gare du nord

Oon toista päivää kipeenä - olo on kuin jyrän alle jäänyt. Nenäliinoja menee, on liian kylmä ja liian kuuma samaan aikaan, päätä särkee, kurkkuun sattuu, nenä on tukossa. Mamma ei anna mun tehdä töitä, tänään sain kunnon huudot puhelimessa kun olin herännyt laittamaan pyykkejä. Soitti äsken uudestaankin, avaten puhelun näin: You better not be doing anything but lying in your bed. Arvostan tätä mun perhettä kyllä niin paljon.

Poika on mun kanssa "kipeenä" kotona. Tänään (sen perusteella mitä mä olen ollut tajuissani ja alakerrassa pyörinyt) se on ollut koko päivän koneella tai katsonut telkkaria, mutta on ollut yllättävän yhteistyöhaluinen. Mun sydäntä erityisesti lämmitti äsken kun kävin heittämässä pyykit kuivausrumpuun (shhh, ei kerrota mammalle), ja kerroin Pojalle, että Tyttö tuodaan kohta kotiin, että älkää sitten tapelko.

Vastaus oli, maailman herttaisimmalla äänellä: It's okay, I can open the door and give her a snack. You can sleep if you want to. Thanks.

:')

1 kommentti:

  1. Voi lapsi rakas ♡ muista juoda paljon vettä ja mehua. Pikaista paranemista!
    ♡äiti

    VastaaPoista