30.4.2015

mf

Hengissä! Melkein kolmen viikon odottelun jälkeen Elgiganten vihdoin suvaitsi laittaa mulle tekstiviestiä, että hei, sun kone on valmis, voit hakea! Eilen sitten suuntasin läppärikotelo-osteloiden jälkeen Elgiganteniin, ja kappas kummaa kun ne kertoivatkin, että joo, ei voitu korjata, tässä sulle uus. Nyt on siis tuliterä kone alla. Sama kone kuin aiemmin. Tällä kertaa tosin säästän kaikki boksit sun muut, ties vaikka tääkin hajoaa 22 päivän sisällä ostamisesta...

Kotona on sujunut kaikki näiden viikkojen aikana vallan mainiosti. Säät ovat olleet mitä mainioimmat ja lapsetkin viettäneet aikaa ulkona naapurin pentujen kanssa temmeltäen. Mamma painostaa mua vieläkin kesäopiskelujen suhteen vaikka eilen se saikin sanottua, että no pressure. Käytiin myös Pojan kanssa neurokirurgin juttusilla ja saatiin CD-levyllä kuvat jäbät aivoista kotiin. Se on hehkuttanut sitä kaikille ja yritti jopa lahjoa mua kotitöillä, että antaisin sen viedä CD-levyn kouluun. Sanoin, että kultapieni, kaikkien ei tarvitse nähdä sun aivoja.

Säiden parannuttua oon myös käynyt kävelemässä ja hölkkäilemässä tavallista useammin, ja hei, oon elänyt pääsiäisen jälkeen ilman roskaruokaa! Jee! Hyvä minä! Jostain kumman syystä mun oikea polvi on taas tosi huonona, joten hölkkäily on vähän tuskaa. Joskus aamuisinkin se on niin heikko, että sängystä ylös nouseminenkin sattuu. Aina jotain vialla ja niin edelleen. Oon erittäin innostunut maisemakuvailuista lenkkeilessä, varmaan ihan instagramseuraajien kyllästymiseen asti, heh. Mutta täällä on niin hiton nättiä näin kesän tehdessä tuloaan!

Huomenna alkaa lätkän MM-kisat ja mulla on vapaapäivä! Ihan oikea perjantaivapaa! Sain myös kitistyä juhannusajan vapaaksi torstaista maanantaiaamuun asti. Se 8:55 lento ei oikein hotsita, mutta hei, what can you do. Mieluummin aamulento kuin se vitun redeye. Niitä on tässä ruotsielelyn aikana koettu ihan tarpeeksi.

Anyways, tää oli vain tällainen pikapäivitys, että täällä mä oon taas! Yritän saada postaustahtia takaisin normaalia lähenteleväksi kunhan saan koneen taas kustomoitua ja kaikki tiedostot sun muut siirreltyä. Ylläripylläri, että oon taas yrittänyt nukkua päivisin - mua viime ja sitä edellisinä vuosina vaivannut insomnia on tehnyt taas paluuta ja oon koko kuukauden vetänyt keskimäärin kolmen tunnin yöunnilla. Joskus tuurilla saa päivällä nukuttua toiset kolme tuntia. Väsymys on jees ja niin edelleen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti